good luck with bad luck
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

good luck with bad luck

صوتنا وصل كلماتنا أمل...

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

وبشوف كلام فعنيك ملوش غير معنى واحد ؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
rappers _girl
عضو بيرفع الراس
عضو بيرفع الراس
rappers _girl

وبشوف كلام فعنيك ملوش غير معنى واحد ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: وبشوف كلام فعنيك ملوش غير معنى واحد ؟؟   وبشوف كلام فعنيك ملوش غير معنى واحد ؟؟ Icon_minitimeالخميس يوليو 12, 2007 4:36 am

ماعرفش إذا كان الموضوع ده بقى عاده ولا إيه النظام كلنا طبعا سمعنا أغنيه بشوف كلام بتاعت تامر حسني
الي أنا بقيت ملاحظه إن الموضوع ده بقى موجود كتير سواء في (حبيب أو صديق) يعني تلاقي في يوم كده إنك بتحب واحد موووت
وبجد تحس إنك مش ممكن تستغنتى عنه وإنه بيشغل حيز كبير في حياتك وهو يحسسك بكده برضو
وفجأه وبدون مقدمات هو يتغير وتحس في عنيه إن الحب الي كان بيحسسهولك أو الي كنت إنت بتحسه من ناحيته مات خلاص إنتهى وإن دي النهايه العلاقه سواء (صداقه أو حب) وبحسها موجوده في الصداقه أكتر من الحب
وحتى وإنتوا مع بعض إنت بتحس منه إنه بعيد عنك إحساس غريب وبشع ده بجد مش عارفه ممكن أوصفه بإيه ولا ياسلام لما تكونوا بتفهموا بعض
بنظارات العين وفجأه تلاقي الموضوع ده مبقاش موجود وحجات كلها تتغير وتصرفات بتبقى غريبه كأنكوا عمركوا ماتعاملتوا مع بعض
ووقتها تفضل تفكر هو إيه الي حصل لكل ده وعلشان إيه وتبدأ تراجع نفسك ومتلاقيش نفسك إنك غلطان أو إنك ممكن تكون غلطان بس مش
الغلط الشنيع الي يخلي كل ده يحصل ووقتها تروح وتكلمه وهو يقولك بكل برود عادي مافيش حاجه هتبقى هتتجنن من الرد والبرود ده
حاجه بجد تدايق وتخنق وتزعل خصوصا لما يكون الشخصيه دي غاليه عليك أو مابينكم علاقه قويه صعب أي حد يكسرها
بس مع مرور الوقت كل حاجه بتتغير ليه بيحصل كده حاجه بجد تدايق بجد انا مش عارفه أقول إيه بس انا أتمنى إنه يكون وصلكوا الإحساس
الي أنا حساسه والي نفسي أوصله
لكن نفسي أسأل هل ممكن يكون الإحساس ده وهمي؟؟
وسوري إذا كنت صدعتكوا

الموضوع منقول .. بس حسيت بكلامو منشان هيك نقلتو وبدي رأيكم ؟؟
.::بنت المخيم::.
صاحبة أجمل كلمات
صاحبة أجمل كلمات
.::بنت المخيم::.

مُساهمةموضوع: رد: وبشوف كلام فعنيك ملوش غير معنى واحد ؟؟   وبشوف كلام فعنيك ملوش غير معنى واحد ؟؟ Icon_minitimeالخميس يوليو 12, 2007 2:29 pm

بتعرفي كتير بمر بهالشعور ... بس أنا دايما بحكي لحالي انو أكيد هاد الشخص بيمر بظروف فلازم نقدرها حتى لو ما حكى ..كير مرات بيخبوا عنا الاشيا اللي بيمروا فيها مشان ما يزعجنا معو ... لانو صعب كتير انو فجأة يتغير انسان معنا ازا ما غلطنا بحقو .. وتحياتي Smile
rappers _girl
عضو بيرفع الراس
عضو بيرفع الراس
rappers _girl

مُساهمةموضوع: رد: وبشوف كلام فعنيك ملوش غير معنى واحد ؟؟   وبشوف كلام فعنيك ملوش غير معنى واحد ؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 13, 2007 1:55 am

عنجد إنك إبتفهمي يا بنت المخيم ميرسي إلك على ردك الروعة او صبابا كمان
ibn_alm5aiam
مقربين من الفرقة
مقربين من الفرقة
ibn_alm5aiam

مُساهمةموضوع: رد: وبشوف كلام فعنيك ملوش غير معنى واحد ؟؟   وبشوف كلام فعنيك ملوش غير معنى واحد ؟؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 13, 2007 6:04 am

ما بدي ارد على الموضوع
لانو بذكرني باشي بعصبني

وبشوف كلام فعنيك ملوش غير معنى واحد ؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حب من طرف واحد
» احم احم اول واحد بحط فيلم
» واحد كره حبيبته لاقصى درجة , وكتب فيها هذه القصيدة !
» هون كل واحد يكتب رسالة قصيرة بعبر فيها عن رأيو الفرقة